czwartek, 11 lipca 2013

one | eine

Usunęłam wcześniejsze posty, które były bezsensu i postanowiłam, że napiszę od nowa. W pierwszym poście oczywiście przedstawię się i coś tam jeszcze wyskrobię jak to ja :) 
Patrycja/16 lat/Polska, nastolatką dążąca do spełnienia swoich marzeń, zawsze pozytywnie nastawiona, uśmiechnięta, lubiąca dużo mówić, nawet jeśli mówi źle, lubi mieć zawsze racje i zawsze stawia na swoim, lubi pomagać innym, uwielbia zwierzęta, pomaga w schronisku, kocha muzykę oraz robienie zdjęć, nawet tych bezsensu, do każdego zdjęcia ma sentyment, lubi dużo jeść, nie lubi coli, nie lubi swojego ciała, lubi dążyć do perfekcji, co niestety jej się nie udaje :p, uwielbia Chorwację i wszystko co z nią związane, uwielbia oglądać filmiki na youtubie znanych yutubowiczek, uwielbia czytać różnego rodzaju blogi, lubi gotować, uwielbia serial Lekarze i Na Wspólnej, swoją przyszłość wiąże ze stomatologią bądź policjantką/wojskową.
Mam nadzieję, że coś się o mnie dowiedzieliście i może choć trochę zachęciłam Was do wpadania na mój nowo rozpoczęty blog, na którym znajdzie się duużo, duużo zdjęć ''nawet tych bez sensu'' oraz wiele, wiele innych ciekawostek z życia wziętych :)

http://www.youtube.com/watch?v=5y_KJAg8bHI



A TAK POZA TYM, CZY JEST TU KTOŚ KTO POTRAFI ZROBIĆ FAJNY WYGLĄD BLOGA? :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdego kto doda komentarz również odwiedzę - każdego kto doda mnie do obserwowanych również zaobserwuję :3