środa, 17 lipca 2013

love shopping


Hej! Pogoda w końcu jakaś ładna, od samego rana słońce! To lubię i tak mogłoby być już cały czas :) Dzisiaj na pewno nie będę siedzieć w domu, tak myślę, że chyba odwiedzę babcię, bo dawno u niej nie byłam! A później zabiorę się za następnego posta, który będzie jutro lub pojutrze! :) Dziś pokażę Wam co sobie ostatnio kupiłam, są to tylko 3 rzeczy, ale jestem z nich bardzo zadowolona. Nie mogłam się im oprzeć i musiałam je kupić *.*




New Yorker | 20 pln


Real | 15 pln


H&M | 50 pln

A jaka jest u Was pogoda? Jak spędzacie dzisiejszy dzień? :)
ps Czy jest tu może ktoś, kto potrafi zrobić design bloga? Jak widzicie, mój się troche nie udał :)



6 komentarzy:

  1. ten różowy biustonosz jest świetny !

    Zostałaś otagowana na moim blogu - www.fearlovee.blogspot.com - tutaj dowiesz się więcej, zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne! Boski blog, bardzo mi się tutaj podoba! :))


    Może obserwujemy? :)
    Wpadaj dyverst.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super blog !!! Ładne zdjęcia :)
    Obserwujemy ?
    meery-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super blog <3 ! Ciekawie piszesz :*
    Zapraszam do mnie :
    http://thousand-mysteries.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. mam taki topik tylko, że biały:D

    OdpowiedzUsuń

Każdego kto doda komentarz również odwiedzę - każdego kto doda mnie do obserwowanych również zaobserwuję :3