sobota, 3 sierpnia 2013

BIRTHDAY

 Niedawno wstałam, bo jakoś 2h temu, co jak na mnie to i tak szybko! Za 2 tygodnie w końcu zaczną się prawdziwe wakacje, na które czekałam caaaaały miesiąc! Może uda mi się zrobić jakiś konkurs dla Was jak wrócę, także zaglądajcie tu! :) A dziś ogarniam wszystko z siostrą, bo ona robi swoją 18stkę! Dziś tylko dla rodziny, ale na przyszły weekend impreza dla znajomychhh! Będzie się działo! :) haha, uwielbiam takie imprezy, można się nieźle bawić, jeszcze jak jest się w dobrym towarzystwie to już w ogóle! 
Jakoś 3 dni temu byłam z W. na spacerze, wzięłam ze sobą aparat i porobiłam trochę zdjęć! Miałyśmy niezły ubaw przy ich cykaniu, haha. Takie spacery spontaniczne sa najlepsze!



A wy lubicie takiego typu imprezy?  Wyjeżdżacie gdzieś teraz w sierpniu?

11 komentarzy:

  1. Wyjeżdżam w sierpniu w góry! :) Udanej zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Milej zabawy. :)
    Ja wlasnie wrocilam z wakacji.. Nie bylo mnie miesiac, tak mi brakowalo Polski.. ;)
    To Twoje zdjecia? Bardzo mi sie podobaja..
    Jesli znajdziesz chwilke, to wpadnij do mnie na LaureClemence. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W sierpniu przylecialam na wakacje do Polski a pozniej wracam do siebie:)
    zapraszam do mnie
    http://sweett-and-saltyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja lubię takie imprezy.:) Nie nie wyjeżdżam nigdzie.;C
    Obserwuję.;*

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne zdjęcia ;o udanego wyjazdu :)
    obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  6. Udanego wyjazdu ^^
    Obserwuję i zapraszam do mnie (:

    OdpowiedzUsuń
  7. prześliczne zdjęcia :)
    Udanego wyjazdu :)
    obserwuję i zapraszam :*
    http://story-my-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny piees heuh jak i zdjęcia ;)
    obserwuję i zapraszam do siebie !
    http://loafers-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. A wiec milej i udanej zabawy zycze ;)

    Zapraszam również do mnie na bloga ;) www.ilonastejbach.blogspot.com
    Jeśli obserwujesz? Napisz, a na pewno z miłą chęcią zrobię to samo ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdego kto doda komentarz również odwiedzę - każdego kto doda mnie do obserwowanych również zaobserwuję :3